V enem od prvih korakov pri izdelavi spletne trgovine se izriše žični okvir, ki služi kot osnova za grafičnega oblikovalca, ki izriše dizajn spletne strani. Dizajn vključuje prvo stran, kategorije, produkte, košarico in zaključek nakupa. Vse dizajne se pregleda na internem sestanku, kjer se predlagajo morebitne izboljšave, nato pa se dizajn predstavi tudi naročniku.
Po potrditvi dizajna se izvede razrez dizajna in konfiguracija spletne trgovine. Strežniška infrastruktura se prilagodi glede na zahteve projekta, namesti se ustrezna platforma (npr. Magento, WordPress) in vnesejo se osnovni podatki o naročniku. Programer nato pripravi temo in urejevalnik v skladu z odobrenim dizajnom.
Pri izdelavi spletnih strani se izdelovalci izogibajo uporabi prednastavljenih tem in orodij za urejanje “drag and drop”. Tako zagotovijo hitro nalaganje strani, enostavno urejanje ter preprečijo nepotrebne širitve. Spletna trgovina izdelava bo potekala tako, da bo trgovina na koncu tako bolj stabilna in varna.
Proces, komunikacija in podpora za uspešno lansiranje
Proces od začetka konfiguracije trgovine do izdelave prve različice, ki jo naročnik pregleda, traja najmanj 15 dni. Ves čas ohranjajo redno komunikacijo s naročnikom, ga obveščajo o napredku projekta ter pridobivajo dodatne informacije, ki so potrebne za uspešno izdelavo spletne trgovine.
Po konfiguraciji dizajna pridobijo vse potrebne razširitve, nastavijo plačilne sisteme, načine pošiljanja itd. Nato sledi pregled in testiranje spletne trgovine pred njeno objavo. V ta proces vključijo najmanj 6 ljudi, da zagotovijo čim bolj natančen pregled. Želijo se izogniti napakam ali pomanjkljivostim po objavi.
Po potrditvi s strani naročnika objavijo spletno trgovino na izbrani domeni. Ponovno preverijo delovanje in nato naročniku posredujejo navodila za urejanje. Prav tako organizirajo termin izobraževanja, kjer naročnik pridobi znanje za samostojno urejanje spletne trgovine. Seveda so vedno na voljo za pomoč in nudijo tudi urejanje ter dodatne izboljšave na spletni trgovini. Naročnik ima mesečno podporo, ki vključuje 1 uro urejanja mesečno, redno posodabljanje platforme, razširitev in strežniške infrastrukture ter druge storitve.