Logotipi pogostokrat ne izražajo samo imena podjetja oz. dejavnosti s katero se ukvarjajo ampak velikokrat skrivajo tudi številna skrita sporočila, ki na prvi pogled niti niso zelo opazna, a kljub temu učinkujejo na našo podzavest.
Izdelava logotipa je za oblikovalce pogostokrat velik izziv. Oblikovalec mora logotipu nameniti dosti časa in preučiti vse segmente podjetja z upoštevanjem njihovih pričakovanj. Pogostokrat pa morajo znati v logotip vkomponirati tudi skrito simboliko oz. sporočilo.
V nadaljevanju so našteti nekateri logotipi največjih podjetij, ki vsebujejo skrito sporočilo.
Znan proizvajalec sodobnih tehnoloških igračk LG v svojem logotipu skriva sporočilo. Če namreč črko L v logotipu pomaknete navzgor tako, da se konca črke L stikata s koncema črke G, dobite znak za eno izmed najbolj znanih figur iz začetkov računalniških iger: Pac-mana.
Naslednji, katerega izdelava logotipa je osnovana na skritem sporočilu je logotip Sony VAIO. Logotip namreč simbolizira povezovanje analogne in digitalne tehnologije. VA je v logotipu videti kot analogni valovi, medtem ko IO simbolizira binarni številski sistem, uporabljen v računalništvu, in predstavlja številki, ki se edini pojavljata v tem sistemu – 1 in 0.
Logotip Le Tour de France v svojem logotipu skriva kolesarja, ki ga oblikujeta črki O in R v besedi Tour, temu pa je dodan krog obarvan v barve dresa, ki ga prejme zmagovalec, obenem pa naj bi ta dodaten krog simboliziral tudi sonce.
Toblerone je naslednji v vrsti logotipov s skritimi sporočili. Verjetno se vam ob omembi te čokolade pred očmi takoj prikaže njihov logotip. Ste že mogoče opazili, da se v gori Matterhorn, ki je upodobljena na logotipu, skriva medved?
Logotip znane ameriške TV hiše NBC v svojem logotipu skriva pava v mavričnih barvah s pogledom usmerjenim v desno, kar naj bi simboliziralo, da omenjena televizija gleda samo v prihodnost in ne v preteklost.
Logotip Amazona je precej enostaven. V svojem logotipu skriva puščico, ki pa obenem ponazarja nasmeh, prav tako pa je usmerjena od črke A do črke Z, kar ponazarja širok spekter izdelkov, ki jih je mogoče kupiti pri tem internetnem veletrgovcu.
Pri logotipu Formula 1 lahko v praznem prostoru med črko F in ognjenim simbolom, ki ponazarja moč in hitrost najdete številko 1.
Tudi logotip Fedex skriva skrito simboliko. Med črkama E in X lahko namreč opazite puščico, ki ponazarja hitrost in točnost dostave pošiljk.
Izdelava logotipa je torej, kot je razvidno iz nekaj naštetih primerov, veliko več kot le barvna in oblikovna usklajenost z usmeritvijo podjetja.