Želite spremeniti vizualno podobo vašega podjetja, ker nove smernice nakazujejo, da celostna grafična podoba potrebuje osvežitve? Ste morda novo podjetje in ne veste kje začeti ustvarjati podobo podjetja? V vsakem primeru tega ne morete narediti čez noč, zato je dobro začeti z osnovnimi koraki vizualne podobe, katere učinkovitost je odvisna tudi od dobrega strateškega načrtovanja. Poleg tega pa je pomembno, da pri tem ne sledite vašim konkurentom temveč morate sami spremeniti »pravila igre« celostne podobe podjetja. Torej upajte si izstopiti iz okvirov obstoječih smernic in zablestite v svoji drugačnosti. Celostna grafična podoba podjetja ni proces, ki ga je mogoče izpeljati v nekaj dneh. Začne se postopoma, običajno pa prvi koraki predstavljajo spremembo oz. izdelavo logotipa, pisemskih ovojnic in glave pisemskega papirja ter vizitk. Torej elementov, ki jih ljudje ponavadi najprej opazijo in začutijo.
Prvi stik stranke z vašim podjetjem je nedvomno ime vašega podjetja in logotip.
Dobri logotipi so preprosti, jasni in ostri poleg tega pa morajo izžarevati spremembe, svežino, drugačnost in posebnost. Logotip je za podjetje bistvenega pomena.
Naslednji pomemben korak so pisemske ovojnice in personaliziran papir.
Pri tem so pomembne tudi najmanjše podrobnosti. Od izbire prave teže in barve papirja, pa do oblike in barve pisave. Kombinacija vsega tega namreč pove veliko o vašem podjetju tistemu, ki pismo drži v roki in ga bere. Skratka pismo mora biti takšno, da izraža svojo sporočilnost tudi onstran besed.
Vizitke so zadnji izmed osnovnih korakov, ko je v igri celostna grafična podoba podjetja.
Vizitke so kljub sodobni tehnologiji preživele in so še vedno zelo pomembne pri navezovanju poslovnih stikov. Seveda pa so se skozi leta spremenile iz dolgočasnih kartončkov z osnovnimi podatki do moderno oblikovanih vizitk. Vizitka mora impresionirati s svojo obliko in dizajnom tako, da jo tisti, ki mu jo izročite zaradi tega dvakrat pogleda. Celostna grafična podoba pa mora biti v nadaljevanju nadgrajena tudi z dobro spletno stranjo, reklamnim materialom, brošurami, žigom podjetja, embalažo, ipd.. Vse našteto pa se mora, skupaj z zgoraj omenjenimi tremi osnovnimi elementi, zliti v popolno celoto, ki bo imresionirala tako stranke kot poslovne partnerje. Vedite namreč, da se dober posel začne v očeh potencialnih strank in poslovnih partnerjev.