Novi modeli pametnih telefonov so bolj nagnjeni k okvaram, kot so bili klasični mobiteli.. Med največje okvare spadajo počen zaslon, slaba baterija in neodziven zaslon. Če izberete popravilo telefonov pri strokovnem servisu. Pridobite tudi garancijo na opravljeno storitev. Servis zamenja okvarjen del ter testira napravo. Nazaj vam predajo samo neoporečen popravljen pametni telefon z garancijo na zamenjani rezervni del.
Rezervni deli so na voljo za vse znamke mobitelov
Strokovni servis kot je www.gizzmo.si/servis/ zagotavlja najmanj 90 dnevno garancijo na popravilo telefonov vseh znamk. Za vas to pomeni, da telefona raje ne popravljajte doma. Koristite raje strokovni in zanesljivi servis, kjer zaposleni poznajo vse znamke mobitelov in znajo zamenjati rezervne dele.
Ne menjajte zaslona sami
Okvarjen zaslon ne menjajte sami. Zaslon je na ohišje pritrjen s pomočjo posebnega lepila. V kolikor zaslon nepravilno sami odstranite, lahko naredite nepopravljivo škodo strojne opreme. Izkoristite raje popravilo pametnih telefonov na priznanem servisu. Strokovno popravilo pametnih telefonov vsebuje tudi namestitev samo originalnih ali originalom enakovrednih delov. Tako se po menjavi stekla ne opazi razlika s prvotnim zaslonom. Nov rezervni del je popolnoma enake funkcionalnosti in videza, kot prvotni.

Opravljanje popravila pametnih telefonov na daljavo
Posebnost novih servisov je tudi v tem, da opravljajo popravilo pametnih telefonov na daljavo. Vaša fizična prisotnost pri serviserju tako ni potrebna. Mobitel preprosto zapakirajte v kuverto ter pošljite skupaj s svojimi kontaktnimi podatki kar po pošti. Čim bodo serviserji prejeli vašo pošiljko, vas bodo kontaktirali. Podali bodo diagnostično oceno stopnje okvare, povedali, kakšna bi bila cena, če naprava ni v garanciji ter vam podali servisni rok. Čim potrdite servisni nalog, bo popravilo mobitela steklo. Po koncu boste prek sms sporočila obveščeni, kdaj lahko napravo prevzamete.
Prednosti uporabe pooblaščenega servisa
Pri pooblaščenem servisu prejmete garancijo na opravljeno storitev. Poleg garancije pa servis nudi tudi:
- Varovanje vaših osebnih podatkov, fotografij, sporočil in videoposnetkov,
- Brezplačen nadomestni pametni telefon za čas popravila vaše naprave,
- Popuste in posebne ugodnosti pri nakupu dodatne opreme,
- Brezkontaktno oddajo naprave na pošto,
- Maksimalni čas zamenjave okvarjenega dela 5 dni,
- Obveščanje prek SMS sporočil,
- Spletno sledenje statusu popravila.
Spletno spremljanje stanja popravila
Pri popravilu se lahko zanesete tudi na hitro sprotno spremljanje statusa servisa. To pomeni, da v spletnem obrazcu vnesete šestmestno številko in spremljate sam potek popravljanja. Na ta način poteka popravilo pametnih telefonov popolnoma avtomatizirano. Nič več vam ni potrebno čakati na obvestilo s strani pooblaščenca, saj lahko ves potek sproti spremljate.
Preberite si še članek o zaščiti vašega mobilnega telefona.