Ali ste vedeli, da se vsake tri sekunde odpre nova spletna stran, kar v grobem pomeni 200 milijonov aktivnih spletnih mest v danem trenutku. Da bi lahko zagotovili brezhibno delovanje vseh teh spletnih mest, mora biti tudi ponudba spletnega gostovanja čim bolj pestra.
Danes poznamo več različnih vrst gostovanj spletnih strani, med katerimi je v zadnjem obdobju vedno bolj priljubljeno tudi reseller gostovanje. Gre za posebno vrsto spletnega gostovanja, ki je namenjeno nadaljnji prodaji, kar pomeni, da kot ponudnik tovrstnega gostovanja izkoriščate strežnike drugih ponudnikov, medtem ko vi ponujate zgolj prostor na teh strežnikih.
Glavne značilnosti reseller gostovanja
Reseller gostovanje je torej hosting spletnih strani, ki je namenjeno za nadaljnjo prodajo in ustvarjanju dodatnega zaslužka. Za to vrsto gostovanja se najpogosteje odločajo izdelovalci spletnih strani, spletni razvijalci in spletne agencije, ki skušajo svojim strankam ponuditi celovito rešitev, kot je spletno oblikovanje, domene, gostovanje spletnih strani, optimizacija in podobno.
Uporabnikom so običajno na voljo različni paketi reseller gostovanja, ki se razlikujejo predvsem po kapaciteti prostora na strežniku, medtem ko je število domen, e-poštnih naslovov, količina mesečnega prenosa običajno neomejena. Celoten seznam zmogljivosti in storitev je odvisna od ponudnikov ki, ponujajo takšen hosting spletnih strani, zato se je o tem priporočljivo pozanimati kar pri njih.
Prednosti reseller gostovanja
Pri vseh paketih reseller gostovanja je uporabnikom na voljo nadzorna plošča, ki je nepogrešljivo orodje za upravljanje za zakupljenim prostorom na strežniku. Na ta način omogoča popoln nadzor in enostavno uporabo vseh funkcij na nivoju uporabnika in preprodajalca oziroma resellerja.
Za preprodajalca je ključna prednost ta, da reseller gostovanje omogoča dodatni zaslužek. S ponudbo različnih paketov gostovanja lahko uporabnikom ponudijo prilagodljive rešitve, pri čemer je končna vrednost zaslužka odvisna predvsem od števila naročnikov.
Za ponudnike spletnih gostovanj njihove storitve niso ravno poceni podvig. Visoki stroški so posledica nakupa dragih strežnikov in omrežne opreme ter seveda tudi zaposlovanje osebja za upravljanje in trženje storitev. Zato je ta vrsta gostovanja posebej primerna za agencije, ki šele vstopajo na trg spletnega gostovanja, s čimer si prihranijo stroške infrastrukture, po drugi strani pa lahko še vedno svojim strankam ponudijo gostovanje spletnih strani na najvišjem nivoju.