Svetovni splet je spremenil naš svet in ga informacijsko povezal. Z njegovo pomočjo je postalo brskanje za informacijami izjemno dostopno, komuniciranje s prijatelji pa še nikoli tako enostavno. Prav tako pa je omogočil podjetjem in posameznikom, da svoje delo delijo preko socialnih omrežij, blogov in video vsebin.
Možnosti oglaševanja na svetovnem spletu je danes resnično zelo veliko. Eno izmed njih je tudi Facebook oglaševanje, ki je izjemno pomemben način za povezovanje podjetij s potencialnimi strankami. Ker se dnevno v Facebook vpiše kar 1,52 milijard uporabnikov, je popolnoma jasno, da gre za oglaševanje, ki prinaša odlične rezultate.
Kako vam lahko Facebook pomaga na vašem marketinškem področju?
Do danes je postalo jasno, da je Facebook pravo mesto, če želimo privabiti nove stranke, ki na tej platformi preživijo veliko svojega čas. Facebook nam med drugim ponuja vrsto visoko ciljno usmerjenih oglasov in organskih objav, ki podjetjem omogočajo, da svoje izdelke in storitve predstavijo množičnemu občinstvu.

V zadnjem desetletju se je tako Facebook iz enega izmed največjih socialnih omrežij na svetu razvil v enega največjih trgov na svetu. Zaradi svojega izjemnega dosega, si lahko oglas na Facebooku v nekaj minutah ogleda več tisoč ljudi, česar s klasičnim oglaševanjem zelo težko dosežemo.
Facebook ciljno občinstvo in različne vrste oglasov
Seveda pa je daleč od tega, da je uspešno oglaševanje tisto, ki je predstavljeno čim večjemu številu ljudi. Veliko bolj pomembno je, komu je oglas predstavljen. In s tega vidika ima Facebook pomembno prednost, saj omogoča ciljanje na ljudi na podlagi demografskih podatkov, lokacije ali interesov. Na ta način si lahko ustvarimo občinstvo po meri in skušamo s svojim izdelkom zadovoljiti njihove želje in potrebe.
- Da bi dosegli svojo ciljno publiko, Facebook svojim uporabnikom iz leta v leto omogoča številne možnosti oglaševanja.
- Svoje občinstvo tako lahko navdušite z različnimi oblikami oglasov, kot so na primer lead ads, poll ads, dynamic ads, slikovni in video oglasi ter še nogo drugih.
- Pri tem je ključnega pomena, da oglase prilagodite svojim strankam in poskrbite, da bo vsakdo na vašem profilu našel nekaj zase.
Uporaba Facebook oz. Meta PIXEL
Če želimo, da je oglaševanje na Facebooku čim bolj uspešno, potem je priporočljivo uporabiti Facebook oziroma Meta PIXEL. Gre za kodo, ki jo postavimo na našo spletno stran zato, da zbira podatke in sledi konverzijam na strani.
Uporaba Meta PIXEL vam pomaga pri optimiziranju oglasov pri naslednji oglaševalski kampanji. Z njeno pomočjo lahko s Facebook oglasi vedno znova ciljate svojo ciljno skupino, ki si jo lahko oblikujete po meri. To vam omogoča, da s svojimi oglasi vedno dosežete prave ljudi, Facebook pa si poleg tega izbere tudi podobne ciljne skupine, kar vam daje večje možnosti, da dosežete nove stranke.