5 nasvetov za krepitev imunskega sistema

Zdravje je človekova najvišja vrednota, žal pa ni vedno tudi vsakdanja prioriteta. Nanj večinoma pomislimo šele takrat, ko se pojavijo težave, le malo ljudi pa se odloči za zdrav življenjski stil, s katerim bodo preprečili, da bi do težav sploh prišlo. Kako je treba živeti, da ohranjamo zdravje? Predvsem tako, da dobro skrbimo za svoje telo in mu na ta način omogočimo, da se njegov imunski sistem samostojno sooča z morebitnimi nepravilnostmi ter okužbami in jih samodejno odpravlja.

Ponujamo vam nekaj preprostih nasvetov, ki se jih lahko brez težav držite v vsakdanjem življenju. Če bi radi prebrali tudi več, pa vas vabimo na spletno stran Sophyto.si, ki je v celoti posvečena zdravju in zdravemu načinu življenja.

1. Kadar gre, ostanite pri naravnem.

V današnjem času je velik hit, da se poslužujemo najrazličnejših pripomočkov, ki naj bi nam pomagali ohranjati zdravje. Govorimo tako o vitaminskih tabletah kot drugih farmacevtskih izdelkih. Seveda gre za »kemijo«, ki opravi svoje delo, vendar ni v naravni obliki, zato je pogosto manj učinkovita, prav tako pa poleg želenih učinkovin vnesemo v telo še marsikaj drugega. Pogosto se pojavljajo tudi stranski učinki. Če je le mogoče, se torej držite narave. Vitamine vnašajte v telo z zdravo prehrano, ne s tabletami, za splošno krepitev imunskega sistema si pripravite sirup iz ameriškega slamnika, pomirite se s pomočjo baldrijana, ne pa tablet…

2. Jejte lokalno in sezonsko.

Lokalna hrana z bližnje kmetije ima več vitaminov in mineralov kot tista, ki najprej prepotuje pol sveta. Prav tako je telo zaradi »dediščine stoletij« bolj naklonjeno sezonskim jedem. Pozimi naj na vašem krožniku tako ne manjka kislo zelje – uživanje malin in jagod zaradi vitaminov ni nujno boljše. Hrana naj bo torej čim bolj sveža!

3. Uživajte dovolj tekočin.

Voda je nujno potrebna za pravilno delovanje celic, torej tudi za imunski sistem in obrambo telesa. A ne uživajte zgolj vode, kajti telo potrebuje tudi elektrolite, ki jih dobite z drugimi tekočinami, na primer juho.

4. Gibajte se!

Nasvet, ki ga slišimo na vsakem koraku, ni pomemben zgolj zaradi ohranjanja mišične mase in porabe kalorij ter s tem preprečevanjem nabiranja maščobnih celic. Gibanje poskrbi za kardio-vaskularni sistem, torej za zdravo srce in ožilje. Ker pospešimo kroženje krvi, pa je s tem na boljšem prav vsaka celica, saj je hitreje in bolje oskrbljena s kisikom in hranili, torej je bolj zdrava in se lahko bolje upira najrazličnejšim povzročiteljem bolezni.

5. Naučite se sprostiti.

Na imunski sistem vpliva tudi stres, ki je pogosto glavni razlog, da zbolimo. Mnogo bolezni je psihosomatskih, kadar smo pod stresom, pa se tudi virusom in bakterijam slabše upiramo. Za zdrav imunski sistem si torej redno privoščite sprostitev!

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply